10.30.2011

Naši polaznici kažu :)


Zovem se Larisa. Ja sam Ruskinja. Predajem engleski jezik u Novom Sadu. U Srbiji sam dve godine. Prve godine svog boravka ovde učila sam srpski jezik sama uz pomoć knjiga i podrške porodice. Svakog dana sam učila po jedno pravilo i radila nekoliko vežbi. Nove reči sam zapisivala u svoj rečnik. Trudila sam se da koristim nove fraze i reči i da što više komuniciram s ljudima.
Posle nekog vremena odlučila sam da upišem kurs srpskog jezika kako bih mogla da napredujem i u pismenom jeziku. Izabrala sam školu stranih jezika Life College. Jer mi je ona pružila sve što je potrebno za uspeh u učenju stranog jezika: stručnog profesora, dobar izbor knjiga, odgovarajući termin i povoljnu cenu kursa. Veoma sam zadovoljna radom profesora i škole u celosti i preporučujem je svakome! Želim Vam sve najbolje i da nastavite sa kvalitetnim radom!

P.S. Veoma sam bila ponosna na sebe kad sam morala svom đaku (koji je Srbin) objasniti zašto se "reći ću" u srpskom jeziku piše odvojeno.
J

Larisa Yepaneshnikova

No comments:

Post a Comment